.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
2.5 کیلوگرم طلای مسروقه در تنکابن کشف شد

فرمانده انتظامی تنکابن از کشف دو و نیم کیلوگرم طلای مسروقه در این شهرستان به ارزش تقریبی 175 میلیون تومان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز محمود معافی ‌مدنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بیان داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی که با جدیت و حساسیت خاصی در نیروی انتظامی پیگیری می‌شود طی تلاش شبانه‌روزی پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان تنکابن 2.5 کیلوگرم طلای مسروقه در تنکابن کشف و ضبط شد.

وی اظهار داشت: براساس گزارش پلیس آگاهی تنکابن در پی وصول نیابت قضایی از بازپرسی 9 دادگستری منطقه قلهک تهران مبنی بر اینکه زن و شوهری به اسامی (ی- ب) و (ک- ط) اهل قزوین به اتهام چهار فقره سرقت به عنف از مناطق اعیان‌نشین تهران و سرقت سه میلیارد ریال طلا و جواهرات و سرقت یک صد میلیون ریال وجه نقد از این منازل تحت تعقیب بوده و با احتمال زیاد حضور این افراد در شهرستان تنکابن، ماموریت انتظامی این شهرستان آغاز شد.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان تنکابن با بکارگیری شیوه‌های خاص پلیسی موفق شدند محل اختفای این افراد را در یکی از شهرهای این شهرستان شناسایی و آنان را دستگیر کنند.

معافی مدنی ادامه داد: در این ارتباط مبلغ 100 میلیون ریال وجه نقد و مقدار حدود 2.5 کیلوگرم طلا کشف شد و متهمان به همراه اقلام مکشوفه تحویل مراجع قضایی شدند.

وی در ادامه با اشاره به جلب 41 متهم فراری افزود: براساس احکام صادره از سوی مراجع قضایی شهرستان در راستای اجرای این احکام نیروی پلیس انتظامی شهرستان تنکابن موفق شدند 41 نفر از متهمان متواری که از سوی مراجع قضایی حکم جلب آن‌ها صادر شده بود و تاکنون تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی بودند دستگیر و به آن مراجع تحویل شدند.

وی تصریح کرد: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی سطح شهرستان ماموران انتظامی تنکابن موفق شدند تعداد 6 هزار نخ انواع سیگار قاچاق و مقادیر قابل توجهی از انواع مواد مخدر را نیز کشف کنند که جزئیات آن متعاقباً اعلام می‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.